اسانس نعناع

اسانس نعناع

طعم دهنده نعناع

شرکت بهین طعم آریا دارای تنوع بالایی در تامین انواع طعم دهنده های نعناع ، نعناع خنک ، نعناع فلفلی، نعناع پونه، نعناع آویشن، و کدهای مختلف نهعناع بسته به ذلئقه شما عزیزان می باشد که می توان نیازهای کیفی و همچنین دامنه قیمتی مورد نیاز مصرف کننده گان را برآورده سازد.اگر بدنبال طعم دهنده ی طبیعی نعناع می باشید ما برای دوغ شما طعم دهنده طبیعی نعناع بهین طعم آریا را پیشنهاد می دهیم که دوغ شما را خوش طعم تر و دلپسند خواهد کرد و در کنارش از خواص بینظیر نعناع نیز بهره مند شوید.

نعناع گیاهی است باطبع گرم و خشک که دارای خواص فراوان دارویی می باشد کف مصرف آن به اشکال مختلف از جمله تازه، خشک شده، اسانس، دمکرده، پودر، ادویه و… مورد استفاده در صنایع غذایی و دارویی کاربردهای فراوانی دارد.و با طعم دهنده گی فوق العاده ای که این اسانس خوش بود داراست که در فراورده های لبنی مانند ماست و دوغ و همچنین در رستوران ها و فست فودها نیز از جایگاه بخصوصی برخوردار می باشد

خواص دارویی و کاربرد

داراي خواص ضدنفخ، ضد درد، ضد اسپاسم، هضم کننده، تقويت کننده معده، سوء هاضمه، ضدتهوع، ضدميکروب و ضد اکسيدان است. به علاوه، از اين نوع نعناع فرآورده اي دارويي به شکل قطره و به نام کارمينت توليد شده که داراي اثر قوي ضدنفخ و دل درد است که هر گروه سني حتي نوزادان مي توانند از آن استفاده کنند. اين قطره در درمان دل دردهاي قبل از قاعدگي و کرامپ هاي حاصله نيز بسيار مفيد است.
هليکوباکتر پيلوري، يک عامل مهم در ايجاد گاستريت مزمن، زخم معده و اثني عشر محسوب مي شود و عصاره نعناع بيش ترين اثر ضد هليکوباکتر پيلوري را دارد

– یک نوشیدنی مناسب، سرد و مفید برای تابستان نعنا میباشد. 10 گرم نعنا را در یک لیتر آب بجوشانید و پس از خنک شدن میل کنید. هر روز استفاده نشود.
– یک شیرپاک کن مناسب برای پوست های چرب می باشد: 20 گرم نعنای تازه، 20 گرم جعفری تازه خرد شده رادر 200 گرم شیرمخلوط نموده 12 ساعت بگذارید بماند. سپس صاف نموده در یخچال نگهداری کنید. این شیرپاک کن علاوه براین که چربی پوست را از بین می برد، برای جوش و لک هم مناسب می باشد.
– برای جلوگیری از شپش، موهای خود را با جوشانده نعنا بشویید.
– کسانی که کلسترول دارند بعد از غذا و عصرها دمکرده ی نعنا را به مدت دو هفته بنوشند.
– دمکرده نعنا غلظت خون را طبیعی میکند.
– برای درد قلب و خفقان، نعنا را با پرسیاوشان جوشانده، صبح و عصر میل شود.
– هنگام تهیه ترشی برای این که آن ترشی برای اعصاب زیان آور نباشد، داخل آن نعنا بریزید.
– برای تقویت اعصاب، نان و پنیر و نعنا بسیار موثر است.
– اگر شیر در پستان جمع شده، نعنا را کوبیده با آرد جو مخلوط کنید، به صورت ضماد روی آن قرار دهید.
– برای بواسیر نعنا را کوبیده و بصورت ضماد استفاده کنید.
– جویدن برگ نعنا ، در رفع سکسکه موثّر است.

شرکت بهین طعم آریا
فرآوری انواع #اسانس و #عصاره، #طعم ها، #چاشنی ها و ادویه جات ترکیبی

☎️05137498370-1
?09151586650
?http://behintaamaria.com/
?Telegram : @behintaamaria

اسانس نعناع

اسانس نعناع

 

قالب ووکامرس